Skräckfilmsafton!

Allmänt | 2010-12-28 | 10:13:30 Kommentera här! » 0 st




The Last Exorcism & Devil.

Devil var grymt bra! Nervkittlande precis som en riktig skräckis skall vara. The last exorcism var trögstartad och lite smått överdriven på slutet. Gillade inte alls slutet faktiskt. Men vissa scener skrämde skiten ur mig och jag gömde mig under täcket. Men lite trög sådära.



Devil *****
The last exorcism ***



 
 
 Fick inte till det med en bild från The Last Exorcism.
Men den var ingen höjdare direkt ändå. Devil rekommenderar jag verkligen för den som är sugen på lite skräckis!


Efter en segstartad morgon så är det dags för oss att bege oss ut. I det kalla vintervädret... Sedan skall jag sätta upp nya gardiner som jag köpte till vardagsrummet. Svarta med medaljoner på. Kommer bli läckert!



kram E.




 

 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!