Ho Ho Ho!

Allmänt | 2010-12-25 | 00:12:28 Kommentera här! » 0 st





Finns det några snälla barn?



Jag måste minsann ha varit riktigt snäll iår för jag har fått massa fina klappar!
Bästaste klappen fick jag av min älskling imorses, en jättefin rosa laptop! Hur underbar är inte han då? Sedan så fick jag sjävklart massa annat fint av min goa familj!


Har vart en otroligt lång dag och ögona går i kors. Lillen vaknade runt 5 tiden, öppnade sitt paket han fått i strumpan och sedan resten som låg under granen...?! Hm. Men men är det jul så är det! Hoppas iallafall på lite sovmorgon imorgon då vi kom hem för en liten stund sedan. Liam slockna på rot! Hoppas att han har haft en fin dag min lilla illbatting! <3


Ska försöka lägga in lite bilder någon dag så fort min karl har hämtat hem sladden som är ute på vift!
Nu blev det ju genast mycket roligare att blogga när jag har en sådan fin dator!


Näe nu blir det alldeles strax sängen!


Hoppas ni har haft en underbar jul!




Kram E.




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!