God Morgon!

Allmänt | 2010-12-30 | 09:53:05 Kommentera här! » 0 st





God morgon!


Åh vad jag är slapp... Orkar nog inte göra något idag!? Även fast jag är så illa tvungen... Måste ner och handla. Och då blir det till att gå... I denna kylan. Ser jag nog fram emot. Men får väl se det positiva i det. Frisk luft och kalorier som bränns. Inte för att det behövs brännas några, det mesta som jag lagt på mig har ju hamnat på boobisarna. Fast enligt någon har ju jag lagt på mig så mycket så jag är nästintill är oigenkänlig... Och med frågan om jag är gravid!? Jejeje...


Igår var vi hos min Sis hela dagen. Hon bjöd på mat och lite annat gott. Var jätte mysigt! Liam målade en jättefin teckning, som kommer att ramas in och sättas upp på väggen. Första teckningen där han har kunnat rita "riktiga" gubbar. Jättefin är den <3 


Ska försöka komma ihåg att lägga ut lite bilder från julen senare idag. Efter att jag gjort alla måsten. 



kram E. 




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!