Nervös....

Allmänt | 2010-08-30 | 11:34:24 Kommentera här! » 0 st




Klockan 14 gäller det... Är nästan 100 % säker på att det kommer bli en rotfyllning.

Jävla skit! Är så nervös så jag mår illa. Funderar på om jag skall ta med mig något lugnande utifall att. Vet ärligt talat inte om jag fixar detta?

 

Gjorde ju en rotfyllning 4 veckor innan Liam föddes, hade även då djävulskt ont men då tänkte jag ju att va fan jag är höggravid & ska krysta ut en unge om 1 månad. Finns väl inget värre än det?



Så fel jag hade...

Det är nog det värsta jag gjort i hela mitt liv. Bedövningarna hjälpte inte för fem öre plus att värken i tanden blev värre efteråt... Då kunde jag ju iof inte proppa i mig massa tabletter som jag lyckligtvis kan göra nu.




Önska mig lycka till för det behöver jag verkligen...!






Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!