Vilken vecka det har varit!

Allmänt | 2010-04-09 | 18:59:09 Kommentera här! » 0 st



Fullspäckad minst sagt! Har tränat vovvsan min varje morgon, och i kroppen min känns det som om jag sprungit ett maraton. Fatta hur fit jag kommer vara 'Beach 2010' :D  (Om jag fortsätter såhära vill säga!)



Lillen har sagt en hel del roliga ting; Han önskar sig en 'josa' cykel i födelsedagspresent. Känns la sådär om han nu promt skall ha en. (?) Kanske mindre väsentligt ändå. Cykel som cykel. Och vill han nu ha en rosa prinsesscykel så kan han väl få det då...? Time will tell.




Igår sa han vid middagsbordet; Min pappa är morfar... Åh! Min älskade lilla unge.... Vad säger man, vad gör man? Får väl ta det lite som det kommer. Hoppas bara han vet och alltid kommer veta hur högt älskad han är av oss alla!





Även fast jag är helt slut i både kropp & knopp så är jag förbannat lycklig just nu!




kRaM!




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!