Gooo Morgon!

Allmänt | 2010-04-29 | 09:35:20 Kommentera här! » 0 st



Idag ser det ut till att bli fint väder ute! Har ju vart lite dåligt nu dom senaste dagarna och sånt är ju aldrig kul...! Egentligen har jag inte något vettigt att skriva. Så det blir väl bara lite ditt&datt!



Tror min 'psykolog' är gravid....? Har ju en förmåga att veta om sådant innan människor kommer ut med det... Så det återstår att se.... Det är bara en känsla jag får. Lite coolt! Såg tom på hon i Greys Anatomy att hon var havande. Sa till Sis när hon såg på det programmet hemma här för någon vecka sedan att hon är gravid. Så vi googlade och jajamensan hon hade fått ett barn nyligen. Kan tänka mig att sverige ligger lite efter med avsnitten så det kan ju kanske stämma att hon är gravid nu när dessa avsnitten visas...?




Nä men nu skall jag bara ta det lite lungt innan mitt lilla yrväder kommer hem!




Ta hand om er!



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!