BitterSweet

Allmänt | 2010-04-06 | 23:58:06 Kommentera här! » 0 st




Bittersweet-Bitterljuvt  är ett ord som jag fullkomligt gillar starkt - tycker mycket om - som jag kan ta till mig. För det är så, precis så jag ser på livet. Så som mitt liv känns. Alltihopa i ett enda virrvarr! BITTERLJUVT!



Hellre då att jag lever mitt -BitterLjuva- liv än att inte känna något alls. För då har man förmodar jag; Hoppat av tåget för längesedan!




Hej igen förresten!



Tänkte för någon stund lägga ner bloggandet. Det kändes lite naket och alltför intimt. Men What The Heck! Jag kör mitt race! Och dom som vill haka på får så gärna göra detta. Haka på på min lilla resa här i cyber rymden!



kRaMaR!



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!