Mått sjukt illa....

Allmänt | 2012-01-12 | 21:46:15 Kommentera här! » 0 st

Hela dagen... Jättejobbigt! Blev heller tyvärr ingen längre promenad mer än ner till Ica och tillbaka det räckte gott och väl för när jag kom tillbaka var mina små fossingar alldeles blöta!

Och under tiden spökade det här hemma, Therese ringde och var helt förstörd! Ett kort på Liam FLÖG ner på hennes säng. Det landade på ett sådant onaturligt sätt och efter flertalet demostrationer kom vi fram till att det måste ha varit en större kraft bakom för att det skulle ha kunnat landa på det sättet det gjorde.

Men no worries med tanke på att det var ett kort på min älskade unge så tänker jag ju givetvis på hans två skyddsänglar uppe i himlen som bara gjorde sig till känna.

Är ju inte första gången precis!


Näpp nu blir det nog snart hopp i säng...

shoooo!!!



Vill ha sommar nu nu nu nu nu!!! Underbar bild!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!