SOA!

Allmänt | 2011-10-23 | 23:20:05 Kommentera här! » 0 st



Nu är det 4:e säsongen av Sons of Anarchy som ligger på jäsning....Hehehe, helt hooked är jag! Hoppas att första avsnittet iallafall är klart innan det är natti natti för min del ;)
Mölat nachos med dipp har jag också gjort, trotts ångesten inombords.



Försöker även få ner min vapendragare från raggarhålan, men det går la sådär med det...
Hade behövt någon hos mig!
Jag & min Therese som kännt varann i 24 år!?
Sheeettt va gammal man börjar bli alltså ;)


Imorgon blir det sola & träffa Tessan, förhoppningsvis om inte lilla Robin är sjuk...








Och JA, jag kommer bli blond inom kort igen, trivs inte alls i detta mörka!!!


shooo!!!!




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!