LÄGG NER FÖR I HELVETE!

Allmänt | 2011-10-28 | 00:25:27 Kommentera här! » 0 st




Alltså, det finns tydligen en människa som bara MÅSTE provocera mig. EXAKT vad får du ut av det?
Jo jag ska tala om vad du får ut av det. Du skapar ONÖDIGA problem. Är du så efterbliven? Att du inte förstår att dina handlingar drabbar en liten oskyldig pojk!? Helt seriöst!?


Och NEJ det är verkligen inte jag som läser din blogg. ( Men jag vet vem & denna person har ett liv så din lilla överdrift kan du ta & stoppa upp någonstans! )
Kanske skall informera damen om att jag har Comviq kontant surf... Vilket således innebär att jag har dynamiska ip-nummer VARJE gång jag loggar in. Och dessutom inte reggade i svenska städer... Sved den?


Du måste verkligen störa dig nått så fruktansvärt på mig!? Så mycket att det drabbar ett barns relation till sin pappa. Hur kan man på riktigt bete sig så?

Varför kände du att du var tvungen att ÄNNU 1 gång ens nämna mig på din blogg?

Varför? För mig är svaret klockrent!


Just för att det skapar problem.



Fast det är klart att det ändå känns bra(?) att man HELT KLART tar en sådan stor plats i någon för mig helt okänds tankar.
Så stor plats att vederbörande bemödar sig liksom...




That's all for now ;)





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!