Jejejej!!!

Allmänt | 2011-10-24 | 21:47:49 Kommentera här! » 0 st



Då skall man sakt men säkert återgå till det i mitt fall normala!
Ska göra blonda slingor imorgon!!!
Hoppas bara det blir bra... Saknat mitt blonda hår som tusan!
Blondiner har mycket roligare!!!!


Blir utgång även denna helg. Yey! Och denna gång ska det baske mig inte spåra ut.
Vissreligen så blev ju denna helg rätt lyckad ändå. 
 
Och nu känner jag mig -On Track igen.


Dom skamliga förslagen bara strömmar in. Bekräftelsetorsk som jag är just nu så bara suger jag åt mig minsta lilla. Som idag tex; En kille ville att jag skulle föda hans nästa barn!? CRAZY! Hehehe!

Det är så det är när man ligger på TOPP!

Sedan så fick jag massor av kramar av smågrabbarna på gården. URSÖTA!
Det började med att en liten grabb sprang fram & slängde sig i min famn & sa; Va längesedan!
Sedan ville alla småpojkarna ha varsin kram, dom stod på kö. Hehehe! <3
Då blir man lite sådär extra glad!!!



Natti natti!!!









Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!