Såååå FÖRBANNAT kär!!!!!!!

Allmänt | 2011-05-17 | 13:17:34 Kommentera här! » 0 st




Och jag vet inte vad jag gör OM jag inte får dom!
Storlek 36 var SLUT!!!! MEN det finns dock ett par 36:or kvar (i hela gbg) ENDAST 1 par kvar!
Hoppas min baby lyckas fixa sista paret till mig imorgon!!
Kan jag ha sådan jävla tur?


Jag hoppas verkligen det!!!! Annars vet jag inte vad jag gör!



Och nu till en annan sak; Mår riktigt jävla ILLA så fort jag ser att DU varit inne här!
Jag bara ÖNSKAR att jag skulle träffa på dig någon gång...
Du skall få äta upp vartenda litet ord du har yttrat dig om om min son.
Och dom tankarna du har i ditt huvud kan du lägga ner på en gång, om jag någonsin skulle vilja röra vid dig igen så är det för att ge dig en stor fet jävla smäll!


INSE att du var ett stort jävla MISSTAG!



Over n Out!












Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!