Grattis På Mors Dag?

Allmänt | 2011-05-08 | 22:24:53 Kommentera här! » 0 st




Blev ju grattad på mors dag idag... Min reaktion; Men Oj, jag har verkligen ingen koll nuförtiden! Tack så mycket!
Ringde därefter upp mamma för att gratta henne på dagen.
-Men mors dag är ju inte idag!? Det brukar ju alltid vara i slutet på maj...

Närmare bestämt den 29:e!


Någon sa en gång när jag beklagade mig över min kropp efter barnafödande, att jag aldrig kommer se ut som 18 igen så det är lika bra du vänjer dig.

INTE? Undrar jag då så här med facit i hand!
Jag är nog som ett gammalt gott vin, blir bara bättre & bättre med åren! ;)


Not so bad!!!


29                                           18
                                                                                     
        Hot mama!                                  Usch!  ;)











Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!