Gatubarnet!

Allmänt | 2011-05-09 | 23:13:03 Kommentera här! » 0 st





Lillen ser ju ut som ett gatubarn här varje dag, så badas görs det i hushållet varje kväll.
Så ikväll ville han att jag skulle ta ett kort på han med trulsen.

 Jag sa som jag oftast alltid säger -LE!
Meeeen som den tvärtom pojk han är just nu fick jag detta;


Lika söt som alltid fast han är sur!



Händer en del roliga saker framöver. Ska snart på reunion med gamla klasskamrater från gymnasiet -Hotell & Restaurangprgrammet- GRYMT KUL! Vi var ett riktigt ball gäng så det ska bli kul att få träffa dom igen!
Sedan så ska min darling och hennes man förnya sina löften. Då blire gott käk någonstans och en All Nighter!



Har knappt hunnit återhämta mig från fredagens bravader och nu längtar jag tills nästa ;)


Jejejeje!!!






Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!