Wiiieee!

Allmänt | 2011-03-25 | 22:26:07 Kommentera här! » 0 st



Wiiieeee!


Frågade mitt hjärta idag vad han ville hitta på imorgon. Åka och titta på stora båtar.
Fick då den briljanta idén att ta med honom "over seas". Wiiiieeee!!!
Galet kul kommer det att bli! Yay!


Finns så många fantastiska människor. Och nu har jag speciellt en i åtanke. Nämnde för denna personen att min son skulle behöva en tv, men att jag inte har råd med en just nu. Och att jag önskar att jag skulle kunna köpa en i födelsedagspresent till honom.
Och idag stod där en tv till sonen utanför vår dörr!


TACK TACK TACK!



Min lilleman är överlycklig för sin alldeles egna tv. Som mamma absolut inte får titta på...!


Hoppas ni får en alldeles underbar helg för det skall vi ha!






Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!