VårSalong

Allmänt | 2011-03-22 | 21:46:46 Kommentera här! » 1 st








Min älskade SysterYster (<----- Länk) ställer ut några av sina konstverk under denna
vernisage. Har ni vägarna förbi Kulturum/Partille mellan 2 och 17 April, Go Check It Out!


Har alltid beundrat min syster för hennes konstnärliga sidor.
Och kan nog känna lite avundsjuka emellanåt hee hee ;)
Varför var hon tvungen att få allt för?
Hon är ju inte bara duktig på att måla, nejdå. Hon är även grymt duktig på att skriva...
Och dansa! Hon har ju dansat orientalisk dans i en hel massa år (magdans) och det är hon också grymt duktig på!


Why God, why???

Haha, näe då. Jag är minsann grymt duktig på att dansa jag med. Skrytsam som jag är ;)
Vi har movesen i denna familj. Även min lilla illbatting.
Funderar på att sätta honom på breakdans kurs om något år.


Älskar ju att dansa och lyssna på musik. Så detta inhandlade jag för någon dag sedan;



Och jag älskar SPOTIFY! Förrutom reklamen då... (Om någon mot förmodan har en spotify-premium invite till övers... Please... :) )

Och nu kan jag även kika på mina filmer på tv:n. LOVELY!



Så nu blir det minsann lite movietime innan läggdax!


See Yá!





Kommentarer
Skrivet av: SysterN

Söööööööööötaste =) Älskar Dig..

O visst har Vi Movsen.. O Skriva, D kan du me!! Hehe..men måla..jaa, Det står gärna jag för ;D

Du får skaffa en alldeles egen talang ;) Fast d har du ju d me.. flera..vet En, men den kanske e hemlig???



Puss <3

2011-03-30 @ 18:51:40

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!