Tacksam!

Allmänt | 2011-03-29 | 10:25:57 Kommentera här! » 0 st




Kan inte annat än att känna en sån enorm tacksamhet för att vi inte har denna människa i vårat liv.
Efter att ha pratat med polisen, har jag beslutat att inte anmäla denna person (även om jag har all rätt till det)!
Men känner att denna människa är så obetydlig för mig och att jag därför inte vill lägga ner min tid eller energi på honom. Vilket en anmälan skulle leda till.


Spenderade endast en kort tid med honom. Och han visade redan då lite svartsjuka gentemot min son. Det var anledningen till att det tog slut mellan oss. Men att han var så här störd, hade jag ingen aning om.
Kan känna riktigt obehag!



En människa som skriver så hatiska saker om ett litet barn har STORA problem. Skriv vad du vill om mig. Men ett oskyldigt litet barn.... Mitt älskade barn. Finner inga ord!



Lusten till att fortsätta blogga... Vi får se om den infinner sig. Eller om jag startar upp en ny...?



Kram!




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!