Surprise Imorgon!

Allmänt | 2011-03-10 | 20:04:13 Kommentera här! » 0 st




Ska överraska barnet med en liten tripp till Aeroseum (<---länk) imorgon.
Kommer bli succé!
Idag hade vi möte på förskolan, det gick rätt okej. Dom erkände sitt fel. Så det känns mycket bättre nu. Och huvudsaken är att detta inte kommer att upprepas. Och att dom lärt sig något.
Tänka mera genus!


Är fortfarande förkyld och det känns som om att det bara blir värre och värre. Är väl bristen på vilan antar jag. Men men. Det kunde ha varit värre! Funderar på att lägga mig tidigt ikväll, uppskattar ju ensamtiden jag får efter klockan 19. Och det är väldigt sällan som jag hoppar i säng innan midnatt. Nattuggla som jag är.
Men jag tar ju mig nästan alltid en liten sovmorgon dom dagarna lillen inte är på dagis. Vardagslyx!
Så skönt att han börjar bli större prinsen min. Skönt och lite ledsamt på samma gång...



Näe nu skall denna mamman unna sig ett riktigt gott varmt bad!







Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!