Härlig helg!

Allmänt | 2011-03-06 | 16:09:13 Kommentera här! » 0 st




Har haft en kanon helg trots att jag dragits med världens förkylning.
Var hos Anna igår barnen röjjde för fulla muggar och det hela slutade med att min lilla älskling trillade och slog sig rejält... Han såg ut som Kissie ett tag där och jag vart lite orolig ifall att vi skulle behöva åka till akuten. Men det slutade blöda efter en liten stund och idag har svullnaden gått ner betydligt.
Min lilla prins! Helt förtvivlad va han :( Och hans mamma också för den delen.


Och idag blev det cykelpremiär för lillpojken. Så förbannat härligt att våren är på väg! LOVE IT!



Näpp nu skall jag städa lite!




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!