Fredag!

Allmänt | 2011-03-04 | 17:58:53 Kommentera här! » 0 st



Idag mår jag inget vidare. Förkyld och hostig.
Känner även lite oro inför mötet som kommer äga rum nästa vecka. Rektorn ringde upp mig och var mycket bekymrad. Såhär får det alltså inte gå till.


Har även suttit och läst igenom en del av läroplanen för förskolan jag citerar:



"......Förskolan skall motverka traditionella könsmönster  och könsroller. Flickor och pojkar skall i förskolan ha samma möjligheter att pröva och utveckla förmågor och intressen utan begränsningar utifrån stereotypa könsroller....."



Första meningen i detta stycket väger grymt tungt.


Oron som jag har ligger väl mest i att personalen kanske inte kommer att erkänna sitt misstag. Och i sådanafall så kan ju Lillen givetvis inte gå kvar där.
Han har ju sina 2 bästa kompisar på denna avdelning så det är väl där oron ligger. Att jag kommer vara så illa tvungen att göra så mot honom. Men samtidigt så kan jag inte låta människor som behandlat honom på detta vis få komma undan med det om man säger så.



Men nu skall jag försöka släppa detta under helgen och ta tag i det på Måndag för nu snart nalkas det Fredagsmyyyys!





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!