"Du får be mamma klippa dig."

Allmänt | 2011-03-03 | 15:57:22 Kommentera här! » 3 st



För att du vill det eller vaddå?


Denna kommentaren fick jag idag av Liams ena förskolefröken.
Är så trötta på dessa kommentarer från dom så jag slängde iväg ett mail till rektorn och hoppas att hon tar tag i detta omedelbart bums!


Detta är ju tyvärr inte första kommentaren om Liams hår från förskolan.


Men definitivt sista. Görs inget mot detta NU så blir det en anmälan till skolinspektionen.


I början av terminen fick jag ju höra att dom fått förklara för alla barnen att Liam är en pojke. Jaha, hur gick denna förklaringen till då? I grupp samlad där min son var den utpekade?

B den äldsta av fröknarna tyckte att jag skulle göra 2 flätor på honom inför skolfotot så att han verkligen såg ut som en flicka...!


Och nu detta "du får be mamma klippa dig"


Man kan ju undra vad för kommentarer han får när jag inte är där. Ofta säger han att fröknarna tycker att han ser ut som en flicka.


Dessa kommentarerna har ju även sagts INFÖR Liam.



Utbildade pedagoger?







Kommentarer
Skrivet av: Robin

de e ju så man blir mörkrädd!! =/

2011-03-04 @ 13:30:58
Skrivet av: ida

ne men fy ! Så far det ju absolut inte gå till ! bra att du tar tag i det kusin <3

2011-03-04 @ 15:15:11
Länk: http://idaannayvonneberg.blogspot.com
Skrivet av: Anonym

Stå på dej Emma!!!O barn ska lyssna på vuxna? Det är rent ut sagt för jävligt.Kramar till er båda från moster Von

2011-03-04 @ 15:29:58

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!