<3

Allmänt | 2011-03-06 | 22:55:11 Kommentera här! » 0 st



Kikade in på min familjeliv sida som jag skapade när jag blev på tjocken med Liam. Tyckte det såg lite fjantigt ut att jag fortfarande hade kvar min "MVC rapport" eller vad man skall kalla det som press. Ville ju liksom inte bara delete'a (lite vemodigt sådära) så jag tänkte att jag lägger in det här.

Lite kul info kanske!


*Liam kikade ut 22/4 -07 kl. 04.43 tidig söndagsmorgon, Ut med ett Jihuu kom han, 2790g och 49 cm lång, Förlossningen startade med att slemproppen gick på fredagskvällen 20/4, vaknade av värkar ca 07.30 på lördagen..Värkarna va ganska regelbundna hela dagen..Åkte in till Östra för en kontroll ca 20.00 på kvällen. Va öppen 4 cm så jag beslutade att stanna kvar..Sen blir allt ganska lummigt..Tog ett bad och började sedan att använda lustgasen :) Hade en helt underbar förlossning:)*

ÄLSKAR DIG SÅ INNERLIGT MIN FINA SON!!!!

Plussade 3:e September -06 ,trodde inte de va sant :)

9/10-*Inskrivning på MVC*

16/10-*Första ultraljudet*=Livlig liten krabat jag har, längtar såååå tills jag får känna hur den rör sig!Det va helt underbart att få se den!*LOVE*

23/10-*fick höra hjärtljuden för första gången 152 låg det på :)*

8/11-*Idag låg hjärtljudet på 150 :)*

12/11-*Idag hände det!!!!Kände min bebis första sparkar när jag låg ner.Jätte häftig känsla:)*

23/11-*Idag låg hjärtljudet på 140:)*

30/11-*Min mamma, snart mormor,kände bebisen sparka idag*
både syster och pappa Christian har känt bebisen sparka*

11/12-*Ul på Östra, allting såg fint ut!!Tyckte jag såg en snopp :) ska bli spännande å se om jag såg rätt :)
Bebisen sparkar och rör sig mest hela tiden tycker jag, HÄRLIGT :)* Blev inte framflyttade el. bakflyttad.Datumet 5/5 står kvar :)Ganska ovanligt enligt min barnmorska...

17/1-*Var på Mvc, Mätte magen för första gången 23 cm, Och hjärtljuden låg på 142, Bebis hade hicka :)*

7/2-*Mvc besök, Magen mätte denna gång 27.5 cm, växt mycket!Hjärtljuden låg denna gång på 140*

30/3-*Mvc besök, Magen mätte hela 34,5 cm och hjärtljuden låg på 135 slag/minut, Huvudet är fixerat men lite ruckbart*

12/4-*Mvc besök, Magen mätte denna gång 36 cm och hjärtat tickade på med 132 slag/minut. Huvudet fixerat!! :) *

19/4-*Mvc besök, Bebis växer för fullt å nu va Sf måttet 38 cm, hjärtljuden va på 128! Vill att bebis ska titta ut snart för de e såååå tungt nu :) Har gått upp 28 kg!*

22/4-*Tittade världens finaste pojke ut!!!! :) E så lycklig!
2790g och 49 cm lång va han!* älskar han mest!!!MITT ALLT!Och förlossningen gick jätte bra!


Namnförslag:
Tös-Vilda
pojk-Liam



*BF* enligt bm 5/5 2007




Är ju nästan så jag blir tårögd när jag läser den. Och tänk att han nu snart blir 4 år. Min älskade lille unge som kom ut med ett Jihuu, fly förbannad var han också!


Vilken resa det har varit! 
Ångrar INGENTING! Jag gjorde mitt val och det är det bästa valet jag gjort någonsin!









Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!