Sommar!

Allmänt | 2011-06-03 | 22:54:42 Kommentera här! » 0 st




Finally!!!
Kanonväder har det vart idag, tyvärr har jag väl dock inte tagit vara på denna
dagen på bästa sätt.
Ska ju bli lika fint imorgon så vi får väl ta igen det då!


Min knas var nere i Ullared under dagen. Fick ett samtal när han va inne på Martin Shop; Vad ska du ha? En buttplugg? Hehehehe! Han kom tydligen därifrån med en PRATANDE vibrerande sak... Spännande värre ;)


Han är lite tokig min going. Lite är nog en underdrift. But thats the way I like it!

Ingen skulle tro mig om jag berättade att han sjöng kärleksballader för mig igår MEN det gjorde han!
:)





Haijj!







Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!