Skönt Med Söndag!

Allmänt | 2011-06-12 | 15:40:16 Kommentera här! » 0 st




Kaos. Ja så kan man nog beskriva gårdagen...
Va riktigt orolig ett tag där. Så orolig att jag höll på att spy.
MEN det slutade dock bra.
För jävla tur!

Nu står tacogratängen i ugnen & jag längtar efter en riktigt god kopp kaffe.
Både socker & mjölk va slut i morses...
Så ni kan ju tänka er på vilket humör jag vart på hittills idag. Både hungrig & kaffesugen.
INTE en bra kombination för mig.


Tack babe för att du ställde upp så igår. Inte meningen & dra in er i min oro.
TUSEN TACK!

Åh, idag blir det bara en soft dag!
Det som hände igår tog änna musten ur mig...!




Hejrååå!





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!