Jag lever!

Allmänt | 2011-06-20 | 12:23:02 Kommentera här! » 0 st




Dåligt med bloggande sista tiden. Jag vet. Men vet inte riktigt vad jag ska skriva om...
Va lite barnledig i Lördags. Jag & min söt hade lite vuxentid tillsammans, hehe!
Igår va min lilla älskling på kalas. Alldeles själv!
Sedan somnade han halv sex på kvällen & vaknade klockan åtta imorses.
Mormor & morfar måste ha kört helt slut på honom min lilla prins!


Han är la för go min lilla kille. I Lördags när vi skulle ta bussen till mormor & morfar så kom det ingen buss. Och jag blev rätt sne för jag skulle åka på samma biljett som jag åkt på lite tidigare. Då säger min lilla plutt; Mamma! Du måste ha lite tålamod!


Och det kommer från honom! Hahaha!



Snart ska jag ner till Arbetsförmedlingen, ska träffa en jobbcoach, spännande värre ;)
Sedan så längtar jag efter min going som kommer senare ikväll!



Haiijjjj!










Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!