Ingen kan snaska kotte som Eva-Lena!!!!

Allmänt | 2011-06-09 | 13:39:24 Kommentera här! » 0 st




Åh! Måndagen blev hur kul & utspårad som helst!
Grattis Anna & Thomas ännu en gång!


Anna gav både mig & Therese fria tyglar att bete oss hur som helst på denna dag.
Undrar om hon ångrar sig? ;)

HAHAHA!


Smurfigt värre blev det iallafall.

Det konstaterades diverese olika saker. Lite för grova ting som ikke kan skrivas här!!


Så jäla ball!


Resten av veckan har spenderats med min Mört!

Såhär tycker han att jag låter när jag sover.....


                              


                                             Så numer kallas jag Emma-The Predator!!!


                                            Det kommer komma bilder från i måndags
                                                                  Så håll utkik!!!!





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!