GOTT!

Allmänt | 2011-06-26 | 20:05:15 Kommentera här! » 0 st




Har haft en go midsommarhelg! Aftonen spenderades nere hos min darling. Gott käk & goa människor!
Kommer sakna min porrpussy :(


Idag har jag legat ute på gården & solat (typiskt att de ska dyka upp någon & slemma på en)!
När man liksom ligger där & vill pressa ifred halvnäck!
Och nu sitter jag här i min ensamhet med ett gott glas vitt!
Underbart avslut på denna härliga sommardag!



Sova själv inatt också, inte gjort det på evigheter känns det som...!



Till helgen blire ALL IN för då ska Therese & Fia firas. Sedan så fyller ju Pelle plutten 25 också, jejejeje jag vet. LAMMKÖTT is my thing ;) Hahahaha!

Sedan så kan det faktiskt hända att denna blondin blir brunett i veckan!!!???
Har funderat på det ett tag nu & jag har ju faktiskt varit blond i 10 år nu!!!!
Do I dare?


Vi får se ;)




Blond eller brunett?





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!