Fy Fan!

Allmänt | 2011-06-01 | 10:25:04 Kommentera här! » 0 st




Tycker inte om att klaga och brukar inte göra det heller... MEN, FY FAN vad dåligt jag mår!
Förkylningen blir ju bara värre & hostan likaså... Vet vad detta kommer leda till.
Har nog fått sova sammanlagt 6 timmar på två dygn.
Så nu bir det till att snusa istället för att röka i ett par dar.


Nu till en helt annan sak, 4 killar ifrån Partille har ju blivit gripna för mordet som skedde på Nivå i somras.
En utav dessa killarna bjöd ut mig på fika för någon månad sen.
Dissade honom rätt fett men ändå...
HELT SJUKT!


Näe nu skall jag försöka kurera mig lite!



Hejrååå!


Favorit i repris ;)




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!