Gooo morgon på er!

Allmänt | 2011-07-01 | 09:11:39 Kommentera här! » 0 st




Blir inte någon tur till stranden idag.
De va våran plan för dagen, men vädret är ju inget vidare... :(
Blir en tripp ner till mormor & våldgästa henne ist!


Igår flyttade min darling... Saknar redan <3
Vem ska jag nu terrorisera om dagarna? 
Kommer kännas ensamt.
Är så glad i mina vänner som funnits där ALLTID!
Massa LOVE till er!
Ni är dom bästa vänner man kan ha!


Imorgon blir det PARTY!!! Weeeiiii!!! ALL IN som ALLTID!
Fira flickorna!!

Börjar vänja mig vid håret också, alla tycker jag passar så bra i det så det är kul!!
Min babe tog en sväng förbi min balkong på sin cross (tänk att jag hörde att det var han så jag kikade ut!?)
Han undrade vem fan det var som var hemma hos mig!!!?? Hehehe ;)


Näe nu blire till att göra iordning sig sedan ut på en liten promenix!



Haiijjj!!!






Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!