Barnet inhämtat!

Allmänt | 2011-07-20 | 19:51:23 Kommentera här! » 0 st



Illbattingen fick ju lov att vidga sina vyer på egen hand idag, jajjamensan han fick lov till att vara
på de 3 närmsta gårdarna jämte våran gård.
Har gått kanonbra!

Mammas lilla hjärta blev ju lite ledsen när han var tvungen att gå in... :(
Men lovade honom att han skulle få gå ut & leka imorgon igen.
Så nu sitter lilla sketkorvas i ett bad.

Och jag slår minsann på stort ikväll, räkor & vin!!
Och på bolaget så fick jag visa leg idag!!! ;)
Undra om det kanske är hårfärgen!? Haha!


Hur gulliga vänner har inte jag då? ; Tompa passar min lilla goding på fredag!!
Så jag & min porrpussy skall ut & göra stan!


HAIJ!






Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!