Final Countdown!

Allmänt | 2011-12-30 | 15:13:18 Kommentera här! » 0 st



Hehe, som jag trodde. Människan som jag MISSTÄNKTE var mitt X har inte visat sig här inne sedan personen i fråga läste inlägget... Han är verkligen en avskyvärd människa som jag inte vill ska veta något om mig eller mitt liv. Lite därav den dåliga uppdateringen sista tiden. Men nu verkar det som om att han håller sig borta härifrån! Om ni minns så nämde jag för ett bra tag sedan om att jag fått fruktansvärda kommentarer här på bloggen om mig och min son. Dom var iallafall från honom. Klyftigt att skriva på norsk/svenska om man inte vill avslöja vem man är. Fast å andra sidan så är ju norrmän kända för att inte vara särskilt smarta.


Året lider mot sitt slut och det skall iår firas in på Avalon Hotell, takvåningen! Yeyeye!
Har haft samvetskval här i veckan om jag verkligen skall ut. Pussas ju mest av allt med min allra största kärlek någonsin vid 12-slaget! Men takvåningen på Avalon Hotell tackar man ju gärna nej till på en dag som denna.
Antagligen en once in a lifetime grej...!?


See U next year!!!


Gott nytt år på er mina goa läsare!!!







Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!