4:e Advent

Allmänt | 2011-12-18 | 23:58:00 Kommentera här! » 0 st




Har haft en riktig myshelg på residentet... Inte många dagar kvar nu tills Jultomten kommer. Så nu i veckan blir det julklappshandling allan. ALLT ska köpas i sista minuten. Som alltid i vårat hushåll!


Min lilla gos frågade mig idag vad jag önskade mig i julklapp.
Diamanter va svaret... ;)
Men mamma jag har inga pengar till det... Lite bekymrat sådära... Naw!
Nämen dåså min pojk, då räcker det med en stor blöt julaköss! :)


Sedan så ska jag på ett spännande informationsmöte på tisdag... Vet fortfarande inte EXAKT vad det handlar om, men om jag har förtstått det rätt så verkar det lovande...!?
En utbildning genom Kommunen & Vuxenutbildningen som garanterar anställning inom kommunen när man är färdig... Låter lite för bra för att vara sant...
Men men vi får se ;)


Har vart en lugn helg somsagt så det finns inte så mycket att blogga om.
Hade lite trevligt kaffebesök igår.
Och man fick lite klarheter i en speciell situation... Orkar verkligen inte med någon drama i detta läget så mer behövs inte sägas där!


Sedan så hade jag behövt en sisådär 700.000 också!


Hepp!!







Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!