Veckan som varit!

Allmänt | 2010-09-25 | 19:31:04 Kommentera här! » 0 st




Har vi varit sjuka... Började med att R blev dålig på Söndagen. Yes tänkte jag, och hoppades på att han skulle vara lite sjuk från jobbet så han kunde spendera mer tid med oss. Givetvis räknade jag inte med att själv bli dålig. Så vi har legat här sjuka båda två. Lyckligtvis har Liam sluppit!



Idag var vi på Afrikansk dans med Liam. Stod utanför och smygkikade in. Tror ni jag blev förvånad när sonen min levde rövare och inte lyssnade på "dansmästaren" som Liam kallade honom. Var så illa tvungen att smyga mig in föra att "styra upp" situationen lite... Yes, när mamma var närvarande höll man sig i skinnet... Brukar det inte vara tvärtom?





Är lite förvånad... Har aldrig hört något om att han skulle ha koncentrationssvårigheter eller liknande från förskolan... Nädå, där är allt frid & fröjd.


Kanske berodde det på att det var en helt ny miljö & situation? Att han inte vet riktigt hur man beter sig på en dans kurs. Tiden får utvisa. Men om det fortsätter på detta vis så måste jag nog ta mig ett snack med dom på förskolan. Blev riktigt förvånad faktiskt. Har aldrig sett honom såhär...



Snart kommer R igen & då blir det mys på hög nivå!




Ha en riktigt fin Lördag!





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!