Tråkigt!

Allmänt | 2010-09-07 | 23:42:25 Kommentera här! » 0 st




Tråkigt!

Så tråkigt att få tillrättavisningar som ett litet barn. Jo men tänk om Liams dagisfröknar läser din blogg? Va? Vad skulle hända om dom gjorde det? Känns så manipulativt att dra upp något som jag själv uttryckt att jag oroar mig för. (Att bli sedd som den misslyckade ensamstående mamman bland dagisfröknar & förädrar.)
Påståenden som att jag skulle vara en dåliga mamma för att jag får till det ibland. Ja sådana påståenden vill jag inte ens lyssna på. Jag har inte gjort annat än att ta hand om min son på egen hand i snart 4 år. Kan inte jag få lov att ha kul emellanåt och skriva ner det om nu jag känner för det? 



Jag skulle nog snarare påstå att jag säkerligen kommer vara en mycket lyckligare människa och mamma om jag får till det ibland... Jag är liksom inte mer än människa. Vilken människa kan leva utan att få känna kärlek, ömhet och intimitet...? Vilken kvinna kan leva utan att få känna sig sexig och åtrådd? Tack jag provade det under 1 års tid och det funkade inte.
Visst är det typiskt att när man mår som bäst så är det alltid någon som skall klanka ner?


Men jag börjar bli van nu.






Over n Out!










Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!