Tisdag!

Allmänt | 2010-09-28 | 15:34:31 Kommentera här! » 0 st




Denna hosta är inte att leka med... Har knappt fått en blund inatt. Tror det får bli Farbror Doktorn imorgon och hoppas på att få utskrivet lite Cocillana. Det är det enda som hjälper.
Är så lat idag så jag orkar inte laga någon mat; KINA MAT!
Känner mig fortfarande konstig i huvudet, snurrig... Har hållt på en vecka nu.




 

Tittar ni på IDOL då? Jag gör faktiskt det denna säsongen. Har inte gjort det innan.




Jag håller på han den stora killen med den grymma rösten, nåt engelskt namn tror jag han hade...
Minns inte vad han heter. Men han har för jäkla bra röst!
Synd bara att han ser ut som "#¤%!/(&%....
Näe fy vad elak jag var där. Han får säkert ligga i allafall. Bara till att ta fram guran så får han brudarna på fall ;)




Näpp nu skall vi bege oss, kurrar lite i maggen!





Take Care!








Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!