StinkBomb!

Allmänt | 2010-09-15 | 14:52:05 Kommentera här! » 0 st




I förebyggande syfte klämde jag i mig 3 stycken STORA vitlöksklyftor igår kväll. Så idag är det jag som är den vandrande stinkbomben! Brukar ju hitta på olika slags "naturmedeciner" när jag känner att jag har nått på G. Men tyvärr så var chilipulvret slut och whiskeyn också för den delen ;) Så då återstod bara vitlöken. Vilket jag naturligtvis inte har något emot i normala mängder. Lite värdelöst vetande kanske i brist på annat att skriva om...

JAG STINKER!




Så kommer min illegala invandrare hit senare. Kan nog bli riktigt nice att mysa på avstånd?
Är det inte lustigt att man får rösta när man inte är svensk medborgare...? För min söt hade fått röstkort på posten... Hmmmm? Väldigt konstigt!



Satt uppe igår och tittade på tv4, Valet 2010. Förstår inte detta med blockpolitiken? Så har det väl aldrig varit förrut eller? Men igår var det iallafall Alliansen som var där och idag är det de RödGrönas tur. Inte missa! Klockan 21 börjar det för dom som är intresserade. Och imorgon blir det debatt dom emellan, mycket spännande! Känner på mig att min goding kommer vara måttligt road. Men iår tänker jag ha koll på vad det är jag röstar på! Så han får allt stå ut!




Gillar för övrigt inte att dom uppmanar svenska folket att inte rösta på Sverigedemokraterna... Dom måste väl ändå förstå varför Sverigedemokraterna kanske kommer in i riksdagen? Svenskarna är trötta, riktigt trötta. Och då blir det såhär.
Tycker det är riktigt spännande om dom kommer in. Vissa punkter tycker jag dom har fullständigt rätt i. Och det står jag för. Sedan kan jag naturligtvis säga att jag inte står för allt i deras politik. Men lite av det är faktiskt vettigt!



Kommer förmodligen gå och rösta sista dagen. Men vet fortfarande inte vad jag skall rösta på? Kanske väljer jag att rösta blankt iår....








Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!