Ni anar inte vad som hände igår.....

Allmänt | 2010-09-01 | 23:39:26 Kommentera här! » 1 st




Denna människa skulle behöva sig en bitchslap som heter duga!



En såkallad vän skriver på sin FB status att hon skall flytta 20 mil från sina barn pga hon håller på att få ett psykbryt. Hennes älskade djur som hon för övrigt "lever för" (citerar där ja), jepp dom tar hon med sig.



Vi började då en mailkonversation där jag liksom försökte få in henne på rätt spår. Att hon skall söka proffesionell hjälp istället osv. Anser att har man nått botten såpass ja då finns det liksom inget annat val. För hennes barns skull.




"Menar du på allvar att jag skall lägga in mig på psyk"



Ehhh?  SVAR : JA?




I slutändan fick jag iallafall ett lång jävla mail om hur slampig jag är?
Om hur många killar jag tar hem & sätter på inför henne. Och hur många killar jag hånglat upp inför henne osv.
Och att jag skulle hålla mig till min sort i fortsättningsvis.



Detta är alltså en vän som jag har känt i 22 år...



 För det första har jag haft 2 killar de senaste 7 åren.
Sen om vi har haft kul inne i mitt sovrum i mitt hem när hon ligger ute på soffan & sover det skall hon fullständigt ta & skita i. Tydligen har hon tjuvlyssnat. Hennes problem inte mina!




Kanske skall tillägga att detta handlar om X antal år sedan... För övrigt..
Och det där med att jag hånglat upp MASSOR av killar inför henne... Herregud det är nog minst 15 år sedan... Sedan att hon aldrig fick hångla med någon, det är fan inte mina problem. Bitter över det kanske?
Alltså allvarligt!?



Trots att vi känt varann sedan vi var 6år så tar jag inte sådan här skit.
Jag gör verkligen inte det!!!



Nä fy fan. En "vän" som inte ser vad jag pysslat med de senaste 4 åren kan gå och hålla sig till sin sort....




Over n Out!






Kommentarer
Skrivet av: ida

Oj då , lät inte alls bra här ! :(

Emma , jag saknar er SJUKT mycket , kan inte inte ta o komma hit till oss !!! PussOkra´m <33<3

2010-09-03 @ 09:22:02
Länk: http://idaannayvonneberg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!