Neggiga inlägg...

Allmänt | 2010-09-02 | 13:47:36 Kommentera här! » 0 st





Tråkigt med negativa inlägg känner jag, speciellt nu när jag har sånt flyt i mitt liv!
Slut med det bums! Blir bara så fruktansvärt trött på människor som tar kraft från mig just när jag behöver den som bäst. Därför väljer jag bort sådana människor som har den inverkan på mig. Behöver ingen drama just nu, har inte tid för det! Speciellt inte när det är på sandlådenivå det ligger...




Skall hämta min älskade unge alldeles strax, sedan kommer väl Sis & lämnar Embla. Skall vara hundvakt tills på Söndag. Fullt upp med andra ord! Kanske får vi lite besök på Lördag? Who Knows? Återstår att se...




Bye Bye!





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!