Längtar!

Allmänt | 2010-09-09 | 22:37:56 Kommentera här! » 0 st




Trodde inte jag skulle få träffa R innan Lördag, men vi kan som sagt inte vara ifrån varann så han kommer hit imorgon igen. Längtar! Sedan så kommer han på Lördag och stannar tills Måndag. Weeeiii! Massa mys!
Ska även på inflyttningsfest hos Therese på Lördag. Skall bli skoj! Lite barnledig & party samt mys med R. Jag har det rätt bra måste jag ju säga...!





Nu såhär i valtider försöker jag göra läxan med att hålla mig uppdaterad inför röstningen. Men iår har jag faktiskt inte någon aning...? S V Å R T!
Hade det inte varit för den kvoterade föräldraledigheten så hade Sossarna fått min röst. Men funderar faktiskt på om jag skall rösta på ----------------- ?   Hehe!





Näe nu ska jag göra lite nattamackor sedan blir det sängen!




Take Care!





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!