Jaha....

Allmänt | 2010-09-10 | 23:48:58 Kommentera här! » 2 st




Då har min snygging precis gått, saknar honom redan. Han skall upp och jobba 3.30. Så nu åkte han hem för att sova lite.
Faller mer & mer men har inte riktigt bestämt mig för om jag kan lita på honom eller inte...?
Mina hjärnspöken kanske som ställer till det lite...



Han erbjöd sig att passa Liam imorgon när jag skall på inflyttningsfest. SysterYster har vart lite dålig idag så vi får se om hon kan ha honom imorgon som det var tänkt...
Liam tycker ju jätte mycket om honom & pratar om honom hela tiden så det skall nog inte vara några problem om det blir så. Tyckte det var sött av honom att säga att han kan passa honom <3



Åh nu fick jag ett sms där han skriver att han fyller på mitt kontantkort när han kommer hem...

Han är ju bara för underbar på alla sätt & vis. Är väl det som skrämmer mig också...




Men så fin han är! Mitt lilla lammkött!!



Är så lycklig just nu!








Kommentarer
Skrivet av: Terese på gården ;o)

Men herregud Emma tänk inte så mycket, bara kör!!! Vad är det värsta som kan hända? Att det inte funkar? Men då har du ju haft en underbar tid med en kille som behandlar din son bättre än hans egen far. Håller tummarna för att det är mannen med stort M som du har hittat nu för det är så det låter!

Kram.

2010-09-13 @ 10:36:54
Skrivet av: Emma

Tack så mycket! :) Jag håller både tummar & tår på att det är mannen med stort M. Och det är ju definitivt som du säger; Bara till att köra på! Och det gör jag nu! Han är verkligen jätte fin på alla sätt. Är så lycklig just nu! :) Kram!!

2010-09-14 @ 09:26:33
Länk: http://stripped.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!