Höst!

Allmänt | 2010-09-02 | 23:11:27 Kommentera här! » 0 st



Mina fötter har varit frusna idag. Vilket innebär att hösten är på intåg... Visst har sommaren gått snabbt!?
Dax att plocka fram raggisarna! Kom & tänka på brevet jag postade för några veckor sedan, det är ju September nu vilket innebär att jag kommer antagligen få svar ifall dom beviljar mig stipendium.
Skulle vara helt fantastiskt att få utbilda mig till det som jag verkligen vill syssla med. Det som jag alltid velat, men tyvärr inte kunnat... Tänk om jag fick ett JA!? Räknar ju inte med det, men tänk OM? Klart att jag kommer bli besviken om jag får ett nej, men vet ju ändå att det är bara till att söka vidare.  




Ser fram emot hösten. Och allt mys som det innebär. Ser ljust på framtiden tillsammans med min lilla grabb. Han har blivit så stor & jag beundrar honom för varje dag som går. Tänk att han blivit så klok & smart!
Helt otroligt! Får tårar i ögonen när jag tänker på att han är så fantastisk som han är! Han är verkligen speciell mitt lilla hjärta!
Så stor han har blivit. Ibland blir jag nästan lite rädd för hur tiden kan passera så fort?
Det var ju inte längesedan man satt där med sin baby i famnen och beundrade varje lite del...
På exakt samma sätt jag beundrar honom idag, för denna lilla individ & hans otroligt fina personlighet.
Hans lättja och hans glada humör!




Helt klart obeskrivlig kärlek!








Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!