Helgen som kom & gick...

Allmänt | 2010-09-13 | 09:01:52 Kommentera här! » 0 st

 

 

Hallå på er!

Hoppas ni haft en bra helg. Min har varit kanon! Har spenderat den med min ÄlskadeUnge och R. Hann ju även med en grymt rolig inflyttningsfest. Skit kul hade vi! Även fast natten sedan kanske inte blev så lyckad... Igår hade vi en riktig mysdag. Försökte göra så lite som möjligt. Vilket definitivt syns idag. Ser ut som ett bombnedslag här. Så idag blir det till att röjja! Sedan så skall jag till tandläkaren. Ser jag inte fram emot! Men det skall nog gå bra. Är bara lite rädd för vad som skall ske. Har ingen aning?



Nej, nu är det bäst jag sätter fart!

 

 

Ta hand om er!!!






Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!