Tisdag!

Allmänt | 2010-10-19 | 09:36:23 Kommentera här! » 0 st




Go' Morgon!



Sovit gott? Det har jag, som jag alltid gör brevid min stora älskling. Igår hade vi världens mysigaste. Jag & Liam gjorde supergoda negerbollar & bara mös hela dagen lång. Sedan kom Råffe och då hade han med sig lite schyssta saker. Playstation till sig själv och ett PSP till Liam och högtalare+Sub till datorn så nu har vi grymme ljud här hemma!





Liam blev ju överlycklig för spelet & vill spela hela tiden. Synd bara att hans mamma inte är så hajj på sådana där saker. Kunde inte hjälpa honom förrut när han spelade. Men han tog det lungt & jag förklarade att han får vänta på att Råffe kommer hem så han får hjälpa honom istället.





Och nu sitter jag här... Och lyssnar på musik! Och saknar min Råffe <3


Allting känns så underbart. Finner inga ord för det. Varje dag innehåller bara massa massa kärlek!





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!