Världens Vackraste!

Allmänt | 2010-07-19 | 19:38:53 Kommentera här! » 1 st










 

Älskar dig så otroligt mycket min vackra son.



Kan inte förstå hur människor kan ignorera denna vackra människa.
Människor vars gener han bär på.



Står här rådvill. Är det värt en sista chans? Skall jag tillåta honom att såra dig igen? För den dagen kommer att komma. Det vet jag.



Alla löften han gett dig och brutit gång på gång.



Det enda jag kan lova dig Liam. När den dagen kommer. Den dagen din far är skyldig till tårarna på din kind. Då finns jag här, här där jag alltid funnits.




Kommentarer
Skrivet av: ida

gókillen :) !

hon är på en liten tripp , varit i bla nyköping :) okej , ska kika lite då :)

puss o kram <3

2010-07-19 @ 19:43:43
Länk: http://idaannayvonneberg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!