Fredag.

Allmänt | 2010-07-02 | 22:22:30 Kommentera här! » 0 st




Tjohej på er!


Solen är åter kommen och I'm on track igen! Härligt! Synd att man kanske inte tar vara på den på bästa sätt...? Idag har vi allafall vart med och hämtat det nya vrålåket. Mor & far har köpt ny bil. Igen, kanske skall tilläggas. Dom byter vart 3:e år. Tycker alltid det är lika roligt att vara med & köpa bil. Och denna gången fick jag min vilja igenom ;) Dom har alltid haft Toyota så länge jag kan minnas, men för att jag & min bror tjata sönder mor min så blev det en Mazda. En riktigt snygg bil!



Sen såklart så går man ju därinne & dagdrömmer om sin egna framtida bil(?!)




My Kind of Car!  Nästan så jag blir lite exalterad av att tänka tanken på att glida omkring i en Mustang! Världens sexigaste bil!



Drömma kan man ju alltid göra ;)



Natti Natti!!




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!