Utbildningen!

Allmänt | 2010-07-13 | 13:20:56 Kommentera här! » 0 st








Mycket tankar som snurrar nu. Skall jag eller skall jag inte? Fixar jag att plugga heltid två terminer. Nu tänker säkerligen ni; Men det är väl ingenting! Men för mig är det mycket som spelar in för att jag skall kunna hålla uppe motivationen & framförallt orken.



Postivt är det ju att man kan välja att studera i flex-form. Blir nog så för min del i sådana fall.




Det mest väsentliga är ju att jag måste bli beviljad CSN.
Vet liksom inte alls vad jag skall skriva i mitt personliga brev denna gång. Sist körde jag ju på att barnafadern skulle ta mer ansvar osv. Vilket han dyrt & heligt lovade. Annars hade jag inte ens börjat plugga den gången. Att jag ens lyssnade då. Garvar åt det lite såhär i efterhand faktiskt!



Men vad skall jag skriva nu?
Detta måste jag liksom göra nu i veckan & jag vet inte alls vad jag skall skriva.



Shit vad svårt!



UPDATE: Kommer inte gå denna utbildningen. Har förhoppningsvis annat på G inom kort! 

 


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!