Tiden flyger iväg!

Allmänt | 2010-07-19 | 16:50:31 Kommentera här! » 0 st




Idag har jag hunnit hur mycket som helst!



Imorses var vi nere på Allum för lite shopping, handlade färger på Panduro till lillens bord. Köpte även lite kläder till honom på H&M.
Till mig blev det en ny mascara & blonderingsmedel. Tänkte blonda min utväxt ikväll.



Sedan när vi kom hem var jag ju givetvis tvungen till att pula lite med bordet, var dock svårare än jag trodde då dom färgerna jag köpte inte var speciellt täckande. Så detta kommer väl ta en mindre evighet & få färdigt ;)
Smart när man har en otålig liten kille...




Sedan efter det var det ju bara till att sätta igång & rulla köttbullar... 1 kg, närmare bestämt.



Och nu blir det en god kopp kaffe. Sedan promenix!





Köpet på H&M.



Nöjer mig med 'köttbullmamma'....





TakeCare!




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!