Slöfockar dag igen!!!

Allmänt | 2010-07-29 | 22:47:43 Kommentera här! » 0 st

 



Har varit väldigt väldigt passiv idag...

Satt ju uppe till 3 igår natt & det har ju kännts idag vill jag lova!




Mycket kaffe!!!





Så imorgon tänker jag ta tag i detta med fondansökningarna.

Tänkte jag skulle söka fonder för att kunna gå en utbildning som inte är CSN berättigad.

Det är nog lite som så att det är mitt sista hopp till att verkligen kunna utbilda mig till det jag verkligen vill.

Så nu får jag allt se till att plita ihop något bra!




Anna har fått en liten väskhund (Chihuahua) av sin man så den skall vi ner & gosa lite med imorgon också! Eller jag skall gosa rättare sagt! Liam får jag nog hålla långt borta från den lilla vovven...!? Och så skall jag passa på att gosa lite bebis också!




Go Natt!





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!