Nu Jävlar!

Allmänt | 2010-07-15 | 11:58:04 Kommentera här! » 0 st




Tänkte hon och tog tag i luren & ringde det där samtalet hon bävat för sedan exakt den 25 mars.

Cystjäveln. Provtagning på både den & mina förstorade lymfkörtlar. Fick en tid & hon lugnade mig med att det knappt känns något. Och att människor som gjort det här har alla sagt efteråt att det var ju inte så farligt ;)


Men nu till problemet. Jag är så illa tvungen att ta med mig lillen. Tror ni det går? Finns det kanske någon söt sjuksyster som kan underhålla honom?


Han sitter ju liksom knappast still & tittar på...


Fuck. Sker inte detta inom det snaraste så kommer det förmodligen inte ske inom det närmsta iallafall...Jag känner mig själv allt för väl vi detta laget.



Sedan så sa hon att det tar ca 10-14 dagar innan provsvaret är klart... Snacka om att jag kommer rannsaka mig själv under dessa dagar. Vara lite extra kärvänlig...



Nää. Får nog ringa och ändra tiden i vilket fall. Damn att man alltid måste vara beroende av andra!



Over 'n' Out!



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!