Lillen trillade :(

Allmänt | 2010-07-22 | 13:16:11 Kommentera här! » 0 st




Liam trillade förrut.

Hjärtat mitt åkte upp i halsgropen & jag rusade fram till honom.

Blodet bara forsade ur mun på honom & det såg riktigt illa ut. Svårt att se vad som var skadat då det var så mycket blod.
Som tur var hade jag servetter i väskan så jag fick tillslut borta allt blod.




Inga tänder skadades som tur va. Utan hans lilla läpp. Tänk att det kan blöda så mycket från läpparna!


 

Men det som är mest förvånansvärt är att jag behöll mitt lugn & greps inte av någon större panik!




Detta har varit min största rädsla någonsin. Hur jag hanterar att lillen gör sig illa och att det eventuellt blöder.
Fixar inte blod så värst bra.




Han fick sig en isglass och så var allt bra! Men nu har han ju världens fläskläpp & några sår.
Tur att det gick så bra! Och förhoppningsvis springer han inte ner för backar nåt mera...




ByeBye!







Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!